KOMA

Orkade INTE skriva igår när jag kom hem på kvällen jag va sååååå fullllllll fyfaaan (med mat).
Jessica fråga om jag ville åka till hennes "new bf" och laga mat och softa, kl va ju ganska sent och iom att jag jobbade natt på fredagen så jag sov ut på lördagen. Iaf, vi åkte och handla allt vi behövde till Lasagne o hon hade redan gjort en hallonpaj till efterrätt så jag slapp hjälpa till och laga den :)


Part2: Vi åt som hästar jag hade knappt plats för mer mat efter lasagnen men jag tryckte i mig hallonpajen ändå, och det va så jävla pinsamt hahaha, hennes killes kompisar var också där (som jag inte känner sen innan), så när vi äntligen hade tryckt i oss det sista av pajen så totaldecka vi på sängen som dom hade i vardagsrummet, Det kändes som att magen inte skulle palla trycket och spricka (det va så allvarligt att vi inte ens orkade ta eftermaten ciggen) och rökare vet hur viktigt det är med cigg efter maten!!

Jag fick rulla hem när jag äntligen orkade ta mig upp, jag va fortfarande mätt idag när jag vaknade ( runt 14 )

Total jäävla MATKOMA!! (Skojjar INTE)


The freaky rasberrypaj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0