Tisdag 20/4

Vakna på helt fel sida idag, kanske för att ja drömde en hångeldröm med Lil Wayne och vaknade av att telefonen ringde som vanligt?? haha ne skojja.. inte om drömmen men om själva grejen.
Vetefan vad det är med mig är helt ledsen och började gråta på sängen, jag vet egentligen vad jag är upprörd över men jag vet inte varför just nu?? en dag som denna?? Varför det känns som att mitt liv är skit ibland fast det inte är det?? varför det känns som att jag inte har nånting på denna jord fast det är tvärtom?? Varför jag känner mig heelt ensam och ingen älskar mig fast jag VET att det finns dom som verkligen gör det??

Jag orkar inte hamna i samma mörka hål i en deprimerande period som förra året... det känns som att det precis har gått över så kommer det tillbaks igen.  Är man psykopat då?? man måste ju vara psykist sjuk eller så är man bara ledsen helt enkelt!!!  Jag kommer väl aldrig få ett riktigt svar på det ändå.


Ne nu får ja sätta plåster på mina sår och klä på mig så jag kan åka till Mamie.
Hoppas ni andra får en bättre dag än min iaf!!






.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0