Tjaa

Har varit på lite (väldigt lite) bättre humör idag, det kan bero på att jag har vaxat mig på kroppen lite här och där och att jag verkligen försöker ta tag i träningen och sådär, tränade med lilla Gladys idag och det va trevligt att träna ihop faktist och sist vi tränade ihop var nä vi gick i samma dansgrupp.
Hon har tränat på friskis i över ett år nu och hon verkar vara en sådan person som håller i sig och tar sitt arsle till gymmet istället för att ha ett gymkort som prydnad i plånboken som vissa andra (Ink mig själv).

Känns jäävligt gött att jag har hittat en gymbuddie som sagt, jag är en svår typ av person.. om ingen peppar mig och ger mig kraftiga sparkar i röven och skäller på mig lite (till en viss gräns annars är det JAG som skäller) så kommer jag ingenstans och även om jag försöker så blir det inte på samma sätt, Jag har kommit till en punkt där jag vet vad mina svaga punkter är och det här är en av dem!!!

Förövrigt mår jag skit idag men inte lika mycket som igår och det gör absolut inte saken bättre att jag skall jobba natt idag och speciellt inte om man börjar kl 2 på natten då är man redan skit trött när man kommer dit så det blir rent ut sagt PAIN IN THE ASS.




Lite humor får man ge med sig även om man är sur/grinig whatever.. vet inte vad jag är just nu, allmänt hängig tror jag.. Så jag bjuder på denna




Som sagt så har jag en bakterieinfektion i visdomstanden så jag gör allt för att komma åt odentligt med en speciell gelé jag måste använda, just då insåg E vilken stor mun jag egentligen hade (såhär ser jag inte ut när jag borstar tänder i vanliga fall)




Sen var jag beredd på att han skulle ta kort när jag vände mig om så jag förberedde en jätte ful min men den förstördes för jag råkade rapa högt precis när han tog kortet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0