Woho

mmmm det blev lunsh vid Kungsportsparken idag, för mig blev det some Sushi och sprang in till systemet o köpte några cider också, det var värt det för det blåste så kallt så man blev lite varmare i kroppen hoo och för lilla Gladys blev det en kycklingsallad från Paprika!!

Kom hem från gymmet för en stund sen, har jätte mycket träningsverk i mina lår och armar så det känns bra att det börjar ta på fettet haha så man vet att det HÄNDER nånting i tsunami vågorna jag har samlat på mig på kroppen!!

Näh nu ska ja kolla på MY NAME IS EARL bara för att jag är tråkig, ska vänta på lite myspys också som jag KRÄVER när E kommer hem från jobbet. Pluuu på er ♥




Lite bilder




Min Colombianska Pochahontas



Och stoltheten själv  såklart:)



.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0