Bilder från 14/2

Som sagt ha inte kunnat ladda upp bilder för datan var fuckad men nu har jag fixat den :D är jag inte grym:P (Tack Peeter för hjälpen) också.. men jag gjorde det mesta hmm ;)



Det låg en ros där när jag skulle iväg och handla,

Misstänker att det är Bolaget??

 

 

Första potatisen jag tog upp av en slump när ja skulle handla inför middagen

 

Hade lite svårt att välja kött men det blev fransyska till slut

 

Valde att ha en simpel svart klänning innan E kom hem

 

Svenska Göteborgs fruar??

 

Och middagen blrv lyckad med lite grönsaker, potatis och extra kryddad beasås till =)

 

Fick en chokladask och en apa som låter: Mwaaaah I Loove You när man trycker på magen <3

 

Myspys efter maten

 

Gjorde iordning lite medans E letatade bra Musik på datorn

 

E Öppnade vinflaskan

 

Sen var det bara att skåla =)

 

Så har min alla hjärtans dag varit...// Love C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0