Busy busy

Skall alldeles strax iväg och handla inför middan ikväll, vet dock inte vad jag skall laga för mat ännu men det visar sig i affären, funderar annars på nån slags god köttfilé (absolut inget fett blää) med potatis och nån god rödvinsås? well see.. måste dra iväg fort har så mycket och göra här hemma också (Diska, städa, dammsuga,damma) moppa kan ja tyvärr inte göra förän jag köper en ny mopp för E hade sönder den sist han moppa.
Ska även försöka ta en sväng förbi solariaörna och få lite färg/solterapi, jag känner att jag behöver det just nu, min kropp bara skriker efter sol.





Gud ge oss lite sol. pliiiiiiiiiiiis??

Vem vill inte ha sommar liksom?


Kommentarer
Postat av: emma.

sv: jaa precis ;D

2010-02-14 @ 15:19:20
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv: Tack så mkt :D

2010-02-15 @ 13:27:01
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0