Fredag

Ligger just nu på min säng och vilar efter att jag har jobbat från 6 imorse till 16 och ska jobba natt igen ( kör dubbelpass idag ) så jag tänkte sova lite sista timmarna innan jag åker hemifrån igen.. Och jag är så jäävla trött att jag börja liipa förut haha och jag har inte heller så lätt för att somna..That's the problem!!!
´Käkade nyligen färdiglagade köttbullar med potatisgratäng och gräddsås.. det va faktist jätte gott för köttbullarna smakade inte vattnigt och äckligt som dom som finns i frusna förpackningar.. fyyfan det där smakar ju allt annat än kött juh.

Förresten.. fick hem tandbleknings grejerna för nån dag sen.. har bara använt den två gånger i ca 1 timme varje gång och det har redan visat resultat.. inte så mkt dock men lite iaf :) får se hur det blir i fortsättningen =)





Nu måste ja vila lite innan jobbet.. // Love C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0