Godmorgon...



Eller ah.. det är morgon för min del iaf fast jag vaknade för en timme sen :) och det är tidigt för moi.
Dagen börjar bra i och med att det inte är helt grått och äckligt väder ute så man inte vill dö det första man gör när man vaknar som vanligt.
Sitter just nu framför tv:n och följer ett matlagningsprogram med mamma och alldeles strax skall jag gå och hämta mina syskon från skolan så att jag hinner umgås med dom lite innan jag åker hem, har nämligen lovat dom det!!

Senare mot efter middagen skall jag hem och då väntas det besök från två kompisar och det blir matlagning hemma hos mig, (Lasagne på schemat) så vi får hoppas på det bästa.
Sen lär vi softa och garva ihjäl oss som små barn som vanligt, (det sägs att man håller sig ung om man skrattar mycket) hahaha ni kanske bode prova och skratta mycket varje för ett evigt ungt ansikte, det finns inget man kan förlora på det ändå =) nää nu är det dags att hämta bajskorvarna.. plu plu / Love C






Sabrine och mimmi för ca 3 år sen <3




 


                                           Mina små bäbisar i Tunisien 08







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0