Goodmorning sunshine

Vakna för en liten stunnd sen, som sagt det blev sent/tidigt igår med jessica jag somnade runt 7 tiden i morse.. och nu ligge jag på sängen och chillar med laptopen på knäna.
Skall alldeles strax käka frukost och hoppa in i duschen och börja göra iordning mig för lite senare ska jag på.. ja man kan kalla det för en dubbel date hihi, jag och erik ska gå med sara och hennes pojkvän sezer och vi fyra hade tänkt att gå ut och käka middag på någon restaurang och sedan blir det bio såklart men vi har inte riktigt bestämt vad vi skall kolla på så det får bli något spontant när vi kommer dit bara, (eller kanske AVATAR) jag vill så gärna se den har hört att den är fett bra men man måste nog boka i förväg till just den för alla vill ju se den men men det kommer säkert ordna sig till slut.

By the way... Jag fick ett ryck och gick in på simplesmile och beställde tandblekning, Jag har länge velat bleka tänderna men det kostar ju en förmögenhet hos tandläkaren och på salonger där man kan göra det men på www.Simplesmile.se kostar det endast 395:- och fri frakt. Det kommer ta ungefär 4 eller 5 arbetsdagar att komma till posten så jag kan hämta ut det så jag räknar med att börja behandlingen på slutet av nästa vecka och sen får vi se hur det går. Vem vill inte har ett perfekt vitt leende??








Det här är hela kitet som man får hem.

Nu måste jag kila iväg och käka frukost jag börja må lite illa för magen är tom / Love C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0