Goodmorning

Äntliiigen har jag sovit ut.. somnade dock sent typ runt 5-6 på morgonen men jag känner mig utvilad iaf=)
Och morgonsex är det heller inget fel på för vi somnade om direkt efteråt igen och fick sova lite extra.. så jävla skönt!
Men nu är det lite jobbigare saker som väntar, väntar på att E har duschat färdigt så vi kan gö över till Paula och hjälpa henne flytta.. vi ska även ta hit våra grejer som vi har i den lägenheten.. men lyckligtvis så har jag hjälpt henne hitta en jätte fin 1:a men uteplats och allting och hon älskade den och det bästa är att det är första handskontrakt så In your Face för den bitchen som förstörde för henne så att hon inte kunde bo kvar där för att hon trodde att hon kunde komma åt mig hahahahha I'm laughin at yah Bitch ;)
För är man oskyldig och har ett gott hjärta så löser det sig ALLTID, det har jag lärt mig.


Lite rufsiga och hoppiga morgonbilder

 

 

Jag va själv inte lika pigg

 


Kizz kizz // Love C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0