Happy valentine

Godmorgon.. Idag är jag uppe rätt tidigt för att vara jag haha, det är ju alla hjärtans dag dessutom,
visst om man inte tror på sådant men det kan vara kul om man har en pojkvän för då har man en anledning att fira tillsammans eller göra någonting speciellt tillsammans.
E kommer dock hem på kvällen och jag har inte planerat någonting än men jag misstänker att jag ska laga en god middag som jag är väldigt duktig på och hyra filmer kanske?? Plus att jag håller på och laddar ner några filmer också då har vi massor att välja mellan sen.
Det får nog vara så detta året, i och med att han är borta hela dagen och kommer hem på kvällen så kanske man inte hinner "hitta på" något så speciellt aktivt, eller jo kanske senare på kvällen när vi kollat klart på film :P
haha massa bus då (A)
jag är inte så speciellt bra på att fira saker i tid mm men va ska man annafrs göra??
Min hjärna funkar inte bra ihop med kreativitet tyvärr :D







Några ideér ???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0