HOW STUPID CAN A PERSON BE???

OMG OMG OMG hahahahahaha jag skrattade nyss åt mig själv så jävla mycket fast jag har inte bestämt mig för om det är ett glatt skratt för att jag gick in på mitt arbetsschema på internet och såg att jag inte alls jobbade idag och för att jag istället är ledig eller om det var ett ont skratt för hur cpstörd och dum i huvudet man kan vara och missta när jag jobbar?? haha men tur att jag såg det i tid så jag inte åker in till stan i den här jävla kylan i onödan och det grymma är att jag verkligen inte kände för att jobba idag för jag har sovit så dåligt dom här dagarna och jag känner mig så trött och hängig so thank you god!!!

Nu tänkte jag att jag skulle passa på och ladda ner lite musik till världes bästa mp3 (can't live without it) i och med att jag inte har några planer för jag trodde att jag skulle jobba men nu sitter jag under min underbart varma och sköna Pläd som jag fick i julklapp av Catrin och äta lite frukt istället för godis låter också som en bra idé!!!


På söndag klipper jag håret määääh :(



En trött och sliten Chaima



Nästan lika sköna tofflor som pläd

Nu ska jag fortsätta med lite myspys här på soffan och bara ta det lugnt tills jag tröttnar på datorn och går och lägger mig, vem vet kanske kollar på någon film också. shupp shupp baby // Love C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0