Måndag...

Herregud va jobbigt det var och behöva vakna upp tidigt och vara bakis haha men nu är jag mycket bättre =)
Idag va jag på stan hade lite ärenden to take care of och efter det åkte jag hem och sedan gick jag och E vidare till Paula och hälsade på henne och lilla söta Kevin (Paulas underbara bebis, Tia älskar dig) och även Negar va där så man fick träffa henne med =)
Förresten Middagen blev jätte god igår, visste att jag skulle greja det hihi... men det blev iaf fransyskakött (kossans lår) i ugnen med massa lök och vitlök,salt och peppar och lite kött och grill krydda till,  det blev väldigt gott och saftigt, till hade jag kokta potatis och jag gjorde även en jätte god och extra kryddig bea sås och serverade det med lite grönsaker vid sidan om också (dekorerade grönsakerna lite:P) det blev perfekto och E sa flera gånger tom idag också hur gott han tyckte att det var, eller så säger han så för att han inte vågar säga annat?? haha don't you dare baby.
Efter maten drack vi vitt vin, varsin öl och avslutade med lite rött vin, hade massa myspys med massa levande ljus och lyssnade på skön musik och resten behöver ni nog inte veta.

Det är jävligt tråkigt att jag inte kan ladda upp nya bilder på min dator för det visar sig att den har fel windowsprogram så den la bara av och nu är det bara internet som funkar så jag kan bara surfa ingenring annat, inte ens kolla i dokument eller filer eller nångting... tråkigt tråkigt :( nu när jag kommit på hur man ämtligen skall göra för att få igång internet på denna datorn... blää!!
Får väl bara lägga upp bilderna från igår en annan dag tyvärr.

Nu ska jag fortsätta kolla på ett jävligt sjukt program som går ju nu på kanal 5 som heter Förbjuden syskonkärlek!! I mean come on.. det är syskon som ligger med varandra och säger sig älska varandra?? asså annan sorts kärlek än bara ren syskonkärlek liksom fyfan va vidrigt!! Det är ju incest och det är faktist olagligt!!
Jag förstår mig på det hur man kan knulla med sin bror eller syster.. världen är la fan inte slut på fitta eller kuk??
Get a life jävla äckel.. men ja tittar på det för att det är intresant att veta vad dom känner och varför dom känner så, och det sägs även att det händer oftast när syskonen har bott åtskilda i två olika hem eller om den ena blev adopterad som liten och får träffa familj och syskon senare i livet, men det är ändå sjukt!

ska även strax gå ut med lilla stacy som jag passar åt en kompis.. en jätte fin guldfärgad amstaff, har tagit bild men som sagt kan inte ladda upp någonting tyvärr:(
Ska upp tidigt imån för jag börjar jobba kl 6 så after the show it's the afterparty in my bed.

Sweet dreams // Love C






En bild på mig från nyår när jag äter ihjäl mig på City kebab




Världens sötaste Kevin smakar en sur nappgodis, ni skulle ba sett hans min efteråt haha




Fest hemma hos mig och jag är på garvhumör



Skrattade ännu mer



Och här gick det verkligen utför, (Bjuder på den) hihihi

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Tack söt!



Sv: Jag tycker också att det är galet! :S

Barn ska inte ha sådant, det hinner de med senare! :)

2010-02-16 @ 11:41:02
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: haha den har jag hört ofta :D haha ja chloe är faktist fin men jag tycker inte vi är så lika x) allt bra? :D

2010-02-16 @ 11:46:38
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Piinky

nja färgen jag använde är inge bra så den tipsar jag inte om kommer inte ihåg den första jag hade men den var jätte bra...Jadå de är kanon med mig själv då?



kram

2010-02-16 @ 13:14:27
URL: http://piinkys.webblogg.se/
Postat av: LAACY

HAHAHHAHAHAH OMG CHAIMA DEN BILDEN E SÅÅÅÅÅ DIG!!! HAHAHAHHAHAHAHA

2010-02-17 @ 02:12:23
URL: http://mami89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0