mot dagens slut




Är hos mamma och hälsar på och ligger just nu i samma rum som mina småsyskon så jag vill inte vecka dom när jag använder datorn för dom går upp tidigt till skolan och drar runt 6 tiden i och med att dom går på fritids så jag skall alldeles strax stänga av datorn men först tänkte jag tipsa om en jätte bra bok som handlar om en porrkändis (Jenna Jameson). Det är en otroligt bra/vidrig/ärlig och sjukt bra berättelse om henne och den är otroligt freaky för er som gillar att go CRAZY sometimes.
Det finns även goda tips och råd om t.ex hur mycket bättre du kan "suga av din kille" och mycket mer som kan hjälpa dig att göra ditt förhållande till ett bättre.


 

Att älska som en porrstjärna









 

Till alla brudar, den är 100% värld att läsa,
det är en bok där man känner igen sig på flera situationer ;) / Love C


Kommentarer
Postat av: LAACY

skitbra chaima, börja med att tipsa hur man bäst kan suga av sin kille hahahahhaha :D

2010-02-04 @ 11:27:03
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: Chimo

det klart hahaha jag kan aldrig sluta överraska ;)

2010-02-13 @ 23:05:04
URL: http://chimos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0