Ny Blogg 010



ooh fyy vilken sovmorgon jag tagit idag.. Vilket nästan sker varje dag måste verkligen ändra på dygnsrytmen här men idag känner jag att jag har en riktigt bra anledning till det iaf så som vi kämpade med det där jävla släpet igår som vi hyrde för att köra hem mina soffor och Paulas nya soffor på en och samma gång så det blev 6 timmars hård slit i snön, men till slut så fick vi ordning på allting även om ja tyckte så jävla synd om killarna som fick kämpa röven av sig när bilen fastnade i snön det tog dem 1 timme att få loss den med hjälp och sen ytterligare 1 timma för att parkera den när vi va färdiga haha.

N y way.. tänkte börja om på nytt med bloggen.. nytt år nya tag.
Nu ska jag fortsätta betala lite räkningar (bajs) pengarna kommer och går och äta pasta med ostsås och grönsaker till frukost (Made by Jessica) och den är underbart go gumman. / Love C


 



Jag lovar att din soffa är finare än min pretty pliiiis don't kill me :P


Kommentarer
Postat av: LAACY

HAHAHAHA din prutt de är klart mina soffor e snyggare ;) hahaha and dont u dare say something else!!! annars blir de pisk på tuschie hahahaha

skoja bara dina nya sofoor e finare än dom gamla iaf hahahahahhaha

2010-02-04 @ 11:26:06
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: LAACY

och vad menar du med synd om killarna? JAG DÅ? medans du o sara var hemma i värmen och lattjade och softade uuuuuuuf stackars killar aaa ;);) HAHAHHA

2010-02-05 @ 03:06:53
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: Chimo

men dom kämpa med släpet som fan efterååt också.. det tog dom 2 timmar och bli färdiga med att parkera den

2010-02-05 @ 03:44:48
URL: http://chimos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0