Shulululuuuu

OMG hahaha.. hmhm.. Jag kan börja med att säga att åka pulka med sin MORSA är skiiiiiiit kuuuuuuuuul.
Åkte direkt till mina föräldrar igår kväll efter jobbet för att umgås lite med dom och barnen, försöker att hälsa på dem minst en gång i veckan iaf så mamma inte tjatar hål i huvudet på mig.
Men idag bestämde vi och barnen oss för att ta med mamma ut och tvinga henne att åka pulka med oss fast vi sa inte det till henne från början förstås vi sa bara att det skulle vara "roligt" om hon också följde med så ja ( vi lurade henne haha ).
När vi väl skulle åka så tvinga vi henne att åka med, hon vågade inte från början med när hon väl provade första gången så fastnade hon och blev som ett barn herself, hon ville inte sluta, så till slut snodde hon mimmis pulka för att åka själv i den branta backen och sa till båda att dem fick åka tillsammans ahaha men efter att ha åkt ca fyra gånger på den backen så upptäckte hon att hon vick ont i ryggen och gav upp pulkan till min syster så hon äntligen fick åka i fred.

Det kanske låter löjligt med det va så jäävla kul haha skrattar fortfarande, jag tog bilder från mobilen också men jag har tyvärr inte min mobilsladd med mig hit och min data där hemma är helt fuckad måste installera om massa skit på den men jag är glad att jag tog bilder iaf =)

Nu ska jag in i duschen och sen ska jag åka hem och städa och diska innan mina vänner kommer över, En killkompis kommer från jobbet och jessica med, så vi ska laga mat och softa och umgås lite hemma ;)
Nu måste ja kila iväg, // Love C





Mimmi öppnar presenter






Mitt lilla busfrö dansar på sin 7 års dag






Kommentarer
Postat av: Piinky

härligt att höra jadå de är super bra =)



kram

2010-02-17 @ 14:30:33
URL: http://piinkys.webblogg.se/
Postat av: Leia ♥

Läget är bara bra! :)

Hur är det själv??

2010-02-17 @ 15:58:55
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: haha okej vad härligt :D jodå bra :D vad gör dudå? kram

2010-02-17 @ 20:31:57
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0