Snow??

Herregud vad det snöar i Göteborg det är helt otroligt, det har inte varit såhär mycket snö sen jag vet inte när.. Inte så länge jag har levt iaf.
Fyfan fick vänta i 50 min på vagnen när jag skulle jobba natt i lördags och blev 1 timme sen.
Tycker så synd om E att han jobbar idag, han gick ut för en stund sen på hopp om att han inte kmr sent i o med att det är kraftiga förseningar med vagnarna pga snön. BLÄÄÄÄ när kommer vååååren :'( ???


Nu är jag ensam hemma (Hatar att vara själv) men ska laga macaroni and cheese tänkte jag med lite köttbullar vid sidan om.. det blir nog gott =)
Sen ska jag ringa hit en vän och softa och en killkompis är redan på G.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0