Sool

Äntligen skiner solen i Göteborg, man mår direkt bättre.. gud hörde min önskan I think men samtidigt är det väldigt tråkigt för jag jobbar hela dagen idag.. börjar 15 och slutar 01.. Hoppas jag slipper vänta så himla länge på vagnen som jag fick göra sist!!

Ska hoppa in i duschen fort och använda min Ldb silk scrub.. den är så bra och man känner sig så fräsh och len efteråt.


Jag använder den oftast för ansiktet eller för att tvätta bort sminket med, man får den här skööna babylena känslan, jag rekomenderar den starkt.. bra och billig. Finns på H&M för cirka 35 spänn om jag kommer ihåg rätt.

shupp shupp nu måste jag skynda mig.. dudie call // Love C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0