6/3 2010

hohoohoo..  äntligen hemma från jobbet, började 12 och slutade 21 idag och det blir samma tid imån,
hade sån jävla ångest när jag vaknade imorse, ville verkligen inte gå upp från sängen för ja lååg så jäävla bra och det va varmt och mysigt så jag snoozade i typ 40 min sen skyndade jag mig upp och på med kläderna, sminket och käkade en billys panpizza till frukost sen bar jag mig av..blä känner att det kommer bli samma sak imån igen.

Nä men nog med det.. förrigår åkte ju jag P och N in till stan.. Kevin och mina småsyskon följde också med.. det va jätte mysigt med barnen med faktist, man kände sig vuxen på riktigt haha inte för att det är första gången mina syskon följer med ut men bara för att vi gick runt med både barnvagn och två till småttingar så kändes det ändå speciellt haha.. knäpp jag är, (Nej jag längtar inte efter att få egna barn än).
Och jag hittade min skinnjacka förresten.. sicken jäääääääääääääääävla tur jag hade.. det fanns bara 5 st kvaar varav 4 st av dem var strl 42 och en 38 som fick bli min.. vilken jääävla tur.. fast skulle hellre vilja ha 36 men men..




Provrummet..

 

Alla gullungar <3

MIN för 299:- H&M  -Den ser bättre ut på dock-

99:- H&M

My new shoeees :D

299:- billigtttttt

Stolt ägare :D

 

 

Det fanns ett par andra skiiiit heta.. asså sexy mama, hotchie mama or whatever you name it STÖVLAR som jag MÅSTE haa.. jag bara måste.. hade inte råd med dom och det fanns bara 3 st kvar.. och endast en i min storlek.. jag ska göra allt för att köpa dem.. fick ont i hjärtat när jag gick ut ur butiken utan dem :( pluu

 

 


Kommentarer
Postat av: Beckzita

Me like bruden :P Snygga bilder, coola kläder och en ruskit snygg tjej.. hehe. Saknar dej!!

2010-03-08 @ 12:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0