Ännu en dag...

Min styvpappa väckte mig imorse jag hade redan försovit mig 40 minuter... var så trött och hade hostat hela natten så det känndes som att jag vaknade inuti en bubbla.. näsan rinner floder..kan knappt andas och halsen kliar och gör ont varje gång jag sväler nånting inkl saliv, huvudvärk till max, ont i kroppen but I gotta do what I gotta do så ja klev upp och käka en snabb frukost, packade ner min dator och min bok ock gick iväg till jobbet.. som tur var N kvar där, lilla sötnos, hon va snäll och väntade för hon visste att jag inte mådde bra för mamma hade ringt henne och sagt att jag skulle bli lite sen.
Nu tänker jag på hur fan det ska gå imån?? hur fan ska jag orka?? jag kommer jobba från 08-17 och sen iväg till restaurangen och jobba 21-06.. mamma??

N y way.. är glad att mina söta vänner förstår mig.. att dom inte tror att jag skiter i dem när jag inte kan umgås med dem lika ofta för de vet att jag har en skakig ekonomi.. ni ska veta att Jag älskar er och uppskattar erat stöd, ni är världens bästa och ni är min familj <3 Ni vet att jag finns där för er babes.. ( Bitches 4ever )


 

Hade en ledig lucka i lördags innan jobbet och fikade med N på stan (uppskattat)

 

 

Supergott med en latté och en extremt go och kladdig brownie (Favoriten)

 

 

Så jääävla typiskt mig, kan aldrig hålla mig seriös.. tror jag blev tappad ofta som liten??

 

 

Mitt nyonstarka nagellack som jag fick av Natti <3 köpt från Holland

Diggar den starkt.. den e jävligt cool på naglarna får visa en riktig bild nån gng


 

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0