Avatar

Kom hem för en stund sen från Bion, filmen va.... fiiilmeen vaa awsoome!!
Riktig skön film som man inte tröttnar på som på de flesta imagination filmer som är jobbiga att flyta med i konstiga påhittade världar mm,  men man va mer touched utav själva berättelsen för samtidigt handlar det nästan om hur världen fungerar för oss människor.. vi är som fångar under högre makter, som använder oss "vanliga" människor som ett shackbrädespel och de spelar om makt och pengar (det är MIN åsikt).

Nu blir det new moon på laptopen, kommer somna till filmen men de var ett tag sen jag såg den .. ååh =)





Innan AVATAR

 

Efter AVATAR

 

 

Pluuu pluu :D


Kommentarer
Postat av: LAACY

ERKÄNN DEN VAR GRYM!!! HADE JAG RÄTT ELLER HADE JAG RÄTT?

2010-03-02 @ 05:15:20
URL: http://mami89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0