Förresten...

Hade en diskussion med min mamma idag för hon blev så rädd i Måndags när en tjej vid 20 års åldern blev våldtagen precis utan för mig på natten när hon va påväg hem från jobbet så mamma bombade mobilen och hemtelefonen med samtal efter att hon läste tidningen och trodde att det var jag.. och jag svarar inte på telefon när jag jobbat natt för ja försöker sova ut på dagen men då svarade jag för telefonen hade ringt överdrivet mkt och det var inte bara mamma som försökte få tag på mig utan andra också som var oroliga och trodde att jag var offret, men ja tyckte så synd om mami, hörde på hennes röst att hon ville gråta när jag svarade och var helt hysterisk och nästan 100% säker på att det var jag,, och hon kunde inte ens varva ner efter att jag hade säkrat henne om att det inte var jag.. men iaf.. min punkt är att min mamma vill tvinga mig att säga till mig chef att inte schema lägga  mig på stängningar längre.. asså då menar jag t.ex från 16 - 01 och då kommer jag inte hem förän 2 på natten och jag funderar faktiskt på att göra det bara för att!! men att jobba natt går bra för då åker man hem runt 6-7 på morgonen även om dt är slitsamt!!!






Ps. Våldtäckts mannen hittatdes snabbt av polisen så han är nu anhållen tack och lov..
Och det pga stackars offret hade givit en otroligt bra beskrivning så de fick en nästan exakt fantombild av            idoten som inte ens försänar en till sekund av livet..

Ärligt talat våldtäcktsmän samt pedofiler bode först få rövknullas av alla kriminella i finkan (alla vet väl att grova kriminella är deras fiender) och sen göra världen en tjänst genom att sätta ett skott i pannan på äcklen.

dom bode åtmintonde få livstid för nästan alla återgår till samma fall.. o vafan får dom för det då.. 2-3 år som i många fall?? Idiotlag säger jag bara.. inte så konstigt att dom våldtar igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0