Fredag 26/3

hohoo vilken dag.. det va såpas fint väder igår att jag faktist orkade gå runt lite på stan även om jag såg ut som en levande kadaver som S sa när hon såg mig hhaaha.
Jag och S lyckades köpa Cattis present för hon fyller år på Måndag och hon har gjort det klart för alla att hon inte vill ha några presenter och att hon inte ska ha nån fest heller men en liten överraskning skadar väl aldrig tihihi (A)
Hon bor ju ändå granne med mig så bannemej ska jag störa henne :D

Idag har inte hänt så mycket.. har mest fixat lite med naglarna och filat dom och så, har inga nagellack hos mamma men dom skall lackas när jag åker hem, har saknat att fixa och sminka mig och sådär, har inte haft så större lust till det nu de senaste två veckorna eftersom att jag har varit jätte sjuk.
Så imån ska det bli ansiktsmask och ett härligt varmtbad och tänkte även fixa lite med fötterna också mohaha kan vara bra för mig, det är typ som att "tvätta bort" sjukdomen!! kommer säkert må mycket bättre efteråt.. just nu känner jag mig bara lat och ful!!

Innerst inne önskar jag att jag kunde gå ut ikväll, det var ett tag sen men icke sa picke för han har bestämt att jag skall ligga hemma och dö lite till??







Vill ba sitta och smutta på en god kall drink på en uteservering: Mmm mm Mm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0