Godmorgon

Vakna med hudvärkt och jätte ont i ryggen.. och ja glömde mina smärtstillande hemma =( fy det får bli dubbelt upp med panodil istället.. annars är allting bra med mig, har  precis kommit på hur man spelar farmville på Facebook hahahaha, spelade till 3 på natten igår, man bara fastnar i det kommer säkert tröttna redan imån haha.

Gissa vad jag gör just nu?? haha.. spelar lite mer farmville :P
Ska fortsätta spela lite mer, och mina syskon är hemma från skolan idag för jag har smittad båda två små stackarna :( förlåt mig ungar? dom har hostat så förfäligt hela natten och jag känner mig så skyldig till det.. skulle inte ha sovit i samma rum som dem men det är ju inte skönt och sova på soffan heller med den smärtan jag har!!!

Händer nog inte så mycket idag... mamsen o papsen är på jobbet så jag är ensam hemma med småttingarna, funderar på att ta ett härligt varmt bad sedan så jag kan slappna av i ryggen lite.. det hjälper säkert.. hörs snart puss


 

haha jag är mobbad jag vet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0