Godmorgon

Vaknade av att telefonen ringde (doww) orkade inte gå upp men när jag väl har vaknat så kan jag inte somna om så jag tog med täcket och la mig på soffan i vardagsrummet och skönk in i soffan.. o min söta mamma gjorde varm te med honung och citron för det ska tydligen vara bra för halsen.. och så lagade hon min favorit soppa innan hon gick till jobbet också.. visst är hon snäll mami :) ???

Nu ska jag ta och käka lite av soppan.. har ingen matlust men får försöka ändå sen kommer jag nog slappa på soffan framför tv:n hela dagen lång för jag lyckades sjukanmäla mig skulle egentligen jobbat natt.. känns inte bra för ja förlorar 1000 spänn men det är inte heller bra och jobba med mat om man är sjuk. skulle gärna vilja spela rockband som jag vanligtvis brukar göra när jag är sjuk men kan inte för jag är hos mamma inte hemma..blää!!
Jag kan lika gärna kolla på lite kläder på internet och kolla vad som finns innan löning :)  Puss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0