GoodMorning... 24/3

Idag vakna jag tidigt.. runt halv 8 sådär sen nån kvart senare ringer S från jobbet och ville att jag skulle jobba men hon hörde på mig att jag fortfarande var sjuk så hon fick ringa nån annan.. Måste samla så mycket krafter jag kan till helgen för då jobbar jag natt både fredag och lördag och jag tänker inte sjukanmäla mig mer för jag har inte råd med det.. så det får gå som det går helt enkelt!!

Det har varit en tråkig vecka med tråkigt väder, har inte vågat vistas ute när jag vart sjuk för jag har jätte lätt för att bli värre, det behöver bara blåsa lite motvind typ, så jag har iaf hållt mig inne jätte mycket och haft Booorriiiiing... och därför känns det skönt att jag tillbringar den tiden med min familj iaf <3
Hoppas att jag kommer igång nästa vecka iaf :) Ska inte gö så mycket idag heller..Läsa bok, sitta på datorn, spela spel och äta mammas goda mat =)


Nu blir det film...



Spider pig, Spider pig HAHAHAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0