Goooodmorgon

Idag regnar det som faan i Göteborg och jag som hade hoppats på finare väder pluu :(
Men det blir iaf ingen rehabiliterings dag för mig idag för jag ska ut på stan med syskonen och Natta och köpa lite kläder till barnen och kanske lite till mig med om pengarna räcker, jag ska prioritera dom i första hand för morsan jobbar jämt och när hon är ledig så ska hon jämt städa hemma och baka bröd och laga massa mat som barnen ska ha när hon sedan jobbar ( EN RIKTIG PEDANT INVANDRAMORSA JAG HAR HAHA ) så att dom inte behöver gå hungriga you know?

Nu ska jag göra iordning mig och barnen för regnet ska INTE få stoppa oss och dom är jätte glada över att få shoppa med mig :) hoho mina små troll!!





HAHAHA BARA FÖR ATT PAULA GILLAR HUR JAG "HÅLLER" I MIN KEBAB HÄR


P.s Glöm inte att släcka alla lampor och elektroniska saker ikväll kl 20:30 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0