Jenna Jameson

Skall aldeles strax hem till mami igen.. svider i näsan och ont i huvet och har redan proppat i mig flera panodil och diklofenak mot min ryggsmärta...  Sitter och väntar på att N skall dyga upp så hon kan ta över så jag kan gååå..
haha det ringde nyss på dörren och det va hon.. yesssssss =)

Ska ta en cigg med henne sen hem och läsa min boook :D


 

haha jag vet jag veeet.. har läst den länge nu men har inte hunnit läsa färdigt den av vissa själ.. men ni ska veta att den är så jävla bra (visst svär jag mycket???) och tom min pojkvän läste lite i den och tycket att den var bra =)

 

Nu ska jag hemåt.. va ska jag göra åt min huvudvääärk???

 


Kommentarer
Postat av: djustd

tack ska du ha! Ja, men såna e bara sorgliga! Kram på dig!

2010-03-17 @ 23:16:52
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0