Måndag

Ringde för nån timme sen till jobbet och sjukanmälde mig för inatt, kan inte riktigt jobba än är inte frisk så.
Ångrar lite att jag åkte hem från mamma igår haha jag kände mig som en liten prinsessa där och hon gjorde allt för mig så jag ska tillbaka dit idag tänkte jag tills jag blir frisk förhoppningsvis.. ringe mamma för en liten stund sen med och hon blev glad när jag sa att jag ville komma tillbaka haha :)

Ska alldeles strax börja gå ska bara klä på mig och gö iordning mig lite först så jag inte skrämmer folk där ute, känner mig alldeles svag blek och ful just nu blöö.
Vi kom överens om att det ska bli tacos till middag idag och jag ska stå för lagningen hihi jag älskar min egen tacos :D har mina små trix med food, och eftersom det va jag som va sugen på det så blir det bäst så ändå.

Ska börja röra mig måste förbi affären också för att köpa allt som fattas.. ha en fin dag plu plu :)


 

MmMmm WAWA WIWAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0