Måndag

Halluu.. Några dagar sedan jag skrev i min härliga blogg men jag har jobbat 12-14 timmars pass sen i torsdags så ja decka så fort jag kom hem på morgonen och när ja jobba natt i fredags så spydde jag när jag kom hem för jag var så jävla trött så jag blev illamående och dum nog som drack kaffe påväg hem 7 på morgonen.

Men nu mår jag mycket bättre, igår var det stonersunday hahaha ett ord som min pojkvän och hans kompis P säger om våra mysiga softa söndagar när alla är lediga samtidigt. Jag lagar mat och dom fixar snacks och godis och sen kolla vi på film eller spelar spel och gottar oss hela natten-.. som igår.. rätt skönt och få vila lite efter en stressad arbetsvecka!!!

Igår kväll medans vi satt och softa kom jag och E på att vi ville på Bio idag så det första jag gjorde var att gå in på nätet och boka biljetter.. idag är den ända dagen vi kan kolla på bio den här veckan så vi fick nöja oss med de platserna so fanns (inte världens bästa precis om man ska betala 160 spänn per biljett) men skitsamma det är ändå kul och kme iväg och göra nånting med E.. vi båda jobbar om varandra så det ända vi gör är att sova samtidigt känns det som :S



Jag vet att jag är efter.. men har verkligen inte haft tid för att gå på bio..

och när jag kan så kan inte E och det är ju efterallt tråkigt att gå själv.. men ikväll blir det AVATAR 3D iaf =)

Har hör att den ska vara sjuuuukt bra så jag ser fram emot det.. // Love C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0