nighty night

Kommer nog inte kunna sova än, nyser 3725 gngr i timmen och ligger med en hel toarulle bredvid mig haha toarulle toarulle nanana, huvudvärken är inte heller över och ögonen svider bläää.. hoppas det går över lite tills imån i och med att jag jobbar dubbla pass fan.. 8-17 sen 21-06 yeeeey

Satt nyligen och kolla på några gamla bilder från när jaag var blond.. ååh va jag saknar.. har varit brunett i drygt 3 månader och vill redan ha tillbaka mitt ljusa hår.. anledningen till att jag färga det brunt var för att det var slitet och det blev helt förstört.. typ som en dörrmatta haha // Love C


 

 

 

 

Min hårbotten lyser igenom lite här med de för att jag precis färgat utväxten

 

 

Får ångest I missssss... ska jag färga tillbaka???

 

 

 


Kommentarer
Postat av: djustd

Tänkte bara önska dig god natt! Kram!

2010-03-18 @ 03:46:35
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0