Ooh Boy...

vart ska jag börja?? 
Kan nog börja med att jag önskar att en rik man kunde knacka på min dörr varje vecka med 20000 kr i en väska och bara ge mig den utan att behöva växla ett ända ord.. det är väl alla slitarnas dröm??


Har tagit lite avstånd från allting och därför har jag inte skrivit på ett tag.. och har dessutom jobbat så mkt och dom dagarna jag varit ledig har jag anting haft fullt upp med städning hemma för att jag inte hunnit städa och tvätta osv eller så har jag sooovit ut dagarna långa efter att ha jobbat vissa nätter.. så jag hoppas att min önskan kommer i uppfyllelse :)
Just nu är jag hemma hos morsan, kom hit för en halvtimme sedan och alla ligger redan och sover.. var på jobbet sen kl 11:15 till 21 idag, dom håller dessutom på att bygga om restaurangen så jag fick stå ut med massa buller och bång (HUVUUUDVÄÄÄÄÄRK) och inte nog med så så var det början på persisk nyår idag också.. så det var fullt med iranier och massa små barn som inte kunde kontrollera sina stämband så ännu mer skrik och ljud.. ville bara springa ocg gömma mig i ett hörn nånstans :S

Dagens höjdpunkt: sen överraskade E mig med att gå på bio så jag kunde inte med att säga nej heller även om jag var dödstrött som en skruvad jungelapa och dessutom gjorde han en fuling och bokade biljetterna i förväg så att jag inte kunde säga nej heller haha, men  jag blev genast på bättre humör iaf =)
Vi såg på REMEMBER ME... och den var SATANA BRAA.. ja klurade ut lite va som skulle hända på slutet så ja kunde hålla mig för gråt annars är jag en sån person som kan gråta floder på vissa filmer som berör mitt hjärta!!
Så den är absolut värd att se.. ( Tummen UPP )



Great Moovie.. mer realistisk och handlade om livet och verkligheten,

saker som kan hända vem som helst.. worth to se!!

 

 

En mycket trött och sliten Chaima

 

Inte nog med det, jobbar igen kl 08 imån :(  HELP??

 

 

So I'll just put up a fake smile n keep on going again blööö

 

 

Mina söta små änglar.. ska nog joina dom nu.. Godnatt // Love C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0