Regn??

Men neej jag vill ha en riktig vår så man kan börja använda sin "riktiga" gaderob för en gångs skull??
>>Det är hemskt och dimmigt väder med massa massa regn, det tar på mitt syke seriöst.. Våren vart är du?
Man blir inte så speciellt frisk heller nu när man är sjuk det blir bara värre, så fort man vaknar på morgonen är det första man gör att titta ut genom fönsret (Iaf jag) på hopp om annorlunda väder iaf men icke sa picke utan man får lite lite mer, sa jag lite?? Man vettefan hur sommarn kommer bli heller kanske som förra året?? eller förr förra??  Pffff vill bort härifrån.. Miami/Caribien skulle passat mig Perfectisimo ♥



Det är så lugnt hemma utan barnen här så jag har tråkigt annars har dom hållt mig vid "liv" under tiden jag varit sjuk och fortfarande är, mitt immunförsvar suger röv så det tar hundra år för mig att bli frisk.
Nu ska jag äta resterna av Tacos från igår.. fortfarande lika gott sen ska jag läsa i min bok (Att älska som en porrstjärna) :) plu plu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0