Sköönt..



mmm känns mycket bättre nu när jag har duschat varmt iaf fast än jag är lika sjuk som jag var för en timme sedan,.
vi har skrattat ihjäl oss.. vi kollade igenom massa roliga videokllipp och sånt... man dööör av skratt hahaha har blivigt ännu krassligare i halsen pga det, det känns bra att jag varit med familjen längre än väntat, kom hit i tisdags och skulle egentligen ha åkt hem igår men det blir inte förän imån och så sa jag igår och idag också och mamma är ju också en del av anledningen för hon vägrade att släppa iväg mig hon ville ta hand om lilla mig =) Love you mami ♥

Alla andra har redan gått och lagt sig nu, d e bara jag och N uppe och tom hon håller på att decka så jag tänkte rota i köket efter nått gott (jag blir så sötsugen på kvällarna :S) och sätta på nån film som jag kan somna till för annars kan jag inte sova.
P och J skulle komma hem till mig imån, har saknat dom så mycket mina pluisar, vi har inte hunnit träffas för jag har varit upptagen med jobb och sen blicigt sjuk så imån kanske vi ska dra på en lokalfest om jag känner mig bättre vilket jag hoppas på.. nä nu säger jag Godnatt ♥♥♥♥♥♥♥



Här Kommer en proffisionell Bob Marley foundation tour-guide  HAA HAA HAAA HAAAAAAA






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0