Söndag brorsääään

Vakna 8 idag.. eller jag menar jag BLEV VÄÄÄÄCKT IDAG.. självklart när mamma är ledig måste alla gå upp tidigt och äta frukost tillsammans och MÅSTE umgås som en familj och som sagt jag kan inte somna om så jag sitter här som en död jävla Zombie för ja la mig runt 3 igår.

Mammas konstiga regler asså hahaha hon är för rolig ibland.. men söt är hon, hon kom och la sig bredvid mig i sängen och pussa mig på örat sen när jag inte reagera så bet hon mig istället men även om de gjorde oont  så vakna ja inte så hon börja gapa och hoppa på sängen som ett litet barn för att jag skulle upp ahahahha aah mamie mamie mamie ♥♥♥♥♥♥



 

hihihihi love you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0