Tisdag

aloo..Vakna av att hemtelefonen ringde.. visste direkt vem det var (min lillasyster såklart) men jag orkade verkligeninte gå upp och svara.. sen ringer det en gång till... sen tredje gången flippa jag över och resta mig upp som en vampyr efter blod och sprang mot telefonen... svarade.. och sa direk: Duuu kan inte ringa 100 gånger det räcker med en gång jag låg och sov och nu har du väckr miiiig.
-Min lillasyster: Men förlåååt chaima.. jag ville bara kolla hur du mår.. och om du vill kolla på våran träning idag? förlååt..:(

Sen fick jag dåligt samvete över att jag hade skällt ut henne stackarn :(.. så jag ska gå på deras träning för att gottgöra henne hihihi. men det blir inte förän senare ikväll.. just nu ska jag softa på min säng sålänge och kolla på våra bästa år och 90210 på datan.. har redan hämtat risifrutti och ett glas juice så jag slipper göra mig sj besväret och hämta det sen... ska chilla nu tills det kommer upp nånting. (skönt och vara ledig)




Kommentarer
Postat av: LAACY

naaaaw fan va taskig du är mot din lillasyster :( hur länge ska du va hos din mami?

2010-03-03 @ 13:44:31
URL: http://mami89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0