Torra läppar??

Jag har fått så himla sträva och torra läppar för att jag andas genom munnen när jag inte kunnat andas genom näsan hur mycket nässpray jag än använt så har det inte hjälpt.

När jag va på stan i förrigår så passade jag på och köpa nånting riktigt bra för läpparna.. vad kan det vara om inte självaste Idomin Läppbalsam ?? jag har bara haft den igår under natten och det hjälpte hur bra som helst och den innehåller mycket zink och vitamin E mm.

Jag använder den innan jag går och lägger mig på nätterna, man vill ju inte gå runt med vitt lager på läpparna, det kan ju se ut som någonting annat!!



                                                  Den kostar under 50 lappen och är super bra







Försvaretshudsalva använder jag på dagen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0