Torsdag

Sitter och käkar frukost med barnen just nu.. måste göra iordning mig fort och sticka.. börjar 8:15 istället och det tar max 3 minuter och gå härifrån så det är soft på den fronten.
Har inte så stora planer för dagen det är efter allt torsdag idag, kanske drar en runda till stan senare på eftermiddagen men det blir då en snabbis iom att jag slutar 17.. eller så får jag åka imån och köpa min jääävla mc-jacka som jag längtat efter.. hoppas att den inte är slut IGEN då!!

Men även om jag inte hinner till stan så kanske jag hinner till Deichman/men eller hur det stavas.. dom har fantastiska skor för fantastiska priser... LOVE IT.
Nää nu ska jag käka färdigt och skynda på lite.. Ha det fiiint // Love C



(dålig bild)   dom här blev mina för 349 kr :D




LAlalalala.. vem älskar inte skor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0