Såå typiskt MIG

Vaknade kl 9 imorse (tidigt för mig) och sorterade tvätten innan kl 10. Sen går jag ner till tvättstugan och DÅ är det någon annan som tvättar?? så det visade sig att jag skulle tvätta IMÅN och inte IDAG, så jäääävla typiskt MIG och det är därför jag alltid har massa tvätt för antingen missar jag mina tvätttider eller så tvättar jag på fel tid.
Men som tur var fanns det en ledig tid kl 13 idag.. så nu ska jag ner och tvätta på riktigt.

WTF jag ska alltid tvätta och städa när det är fint väder för helvette... det är också typiskt min otur, det har varit bajsväder skit länge nu och när solen väl tittar fram men 20 plus grader så kan jag inte njuta av den. Blääää!!!




En gammal och rolig fjortisbild haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0