Sleepy

Hej där

Jag uppdaterar inte lika ofta som förut med olika anledningar.. har umgåtts jätte mycket med mina underbara vänner och har inte haft nån lust att sitta vid datorn då.. helgen min har varit fullt ös med kalas/födelsedagar och de är inte slut än.. asså MAJ månad tar kål på plånboken haha tycker ni inte det?

Idag har världens sötaste bebis varit på besök med mamma Paula, hon sov över här med Natti men pappan körde hit lilla Kevin efter att ha passat honom sen igår så man har passat på att busa lite med pluttisen och lagat mat och umgåtts ännu mer med Negar på besök som bonus också.. Är jätte glad att jag har er BRUDAR ♥


Sen vill jag tillägga att även om jag inte har varit bra på att uppdatera på senaste så blir jag alltid lika glad när jag kollar på statistiken.. har samma antal besökare varje dag och vissa dagar ökar det tom, så jag skämms att jag inte har varit lite mer aktiv för man känner sig skyldig på nåt sätt haha vet inte hur jag skall förklara, men jag får en skön känsla iaf synd bara att jag inte vet vilka ni är =)




NU sova för imån blir det en ny dag med bla MASSOR med tvätt kan inte ens beskriva hur mycket och lite gym/dans med.. Godnatt







Så sööööt när han blev rädd för Natti



Alltid Titties :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0