Sunshine??

nehee.. inte här inte.. jag visste att det bara skulle vara fint väder en dag och resten av veckan molnigt och dimmigt!! Har sån ångest att jag stannade hemma hela dan igår när det va såpas varmt att man säkert kunde bada och undertiden var jag hemma med tvätt och fucking städ och svettades alldeles för mig själv och fick fightas med getingar för jag hade fönstrerna vidöppna pga värmen. SVERIGE??? Why you trippin??

Ska slänga i mig frukost och sedan ringa en kompis och fråga om hon vill baka Pizza med mig.. älskar hemmagjorda pizzor :D blev så suger så jag måste göra det.. dagens höjdpunkt!!
Senare kanske det blir gym och sist men inte minst blir det jobb halv 9 till kl 1 på natten Bläää.





Bjuder på leendet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0