Uppdate

Har inte kännt för att blogga på ca 2 veckor men nu jävlar droppar jag nånting.

Ett måste från 1 Maj, hahaha BRUUUDAS





jag va tvungen Paula hahaha.. hon skulle fixa till brösten tror jag?



men hon är sexii mamii =)



Jag blir alltid lika glad när jag ser dig Natti hihihi





missförstå inte.. han va den ända som va nykter.. WTF??



Kortspelet som fick oss så tankade...






Vi fick magrutor också :D



Cute :)



Jag kommer inte ens ihåg detta...



busade lite på Mcdonald's Avenyn??



jag minns iaf att vi va hungriga







ja va chockad över mitt uppförande när ja såg bilderna hahaha



Catrin och belal och Marwah som hugger i






ouii fifään






hittar inte min jäävla mobil



våra sexiga ben



och nya skor.. från dinsko















Ska upp tidigt imån gotta sleep.. naghty ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0