Jävla HOR EL-LEVERANTÖREEEER

Man vaknar på "rättsida", mamma kommer hem pussar sönder mig så jag vaknar, stiger upp till doften av kaffe (bästa som finns). Jaaa då börjas det med snack om små bröst och man fick ääääntligen morsan att gå med på mina sillisaar som jag hade tänkt skaffa, man blir NÖJD!!

sen blire kaffe och cigg och dags att ringa Fortum för att de hade skickat en fucking elfaktura extra???
Jag får både från DinEl och Fortum.. vafan är det för bedrägeri :@??? 1000 fucking kr för el för en 2:a ??
Det är faaaan inte MÖJLIIIIGT.. och när man ringer så skickar dom vidare dig helatiden utan att fucking svara på vad problemet ÄÄÄRRRRRRR, men det dom rakt på sak kunde svara var: MEN DU MÅSTE BETALA SNARAST ANNARS FÅR DU INKASSO OCH DET BLIR DYRARE FÖR DIG. TWIIIIEE era horor, dom kan inte ens lösa problemet men kan stå med att tjata på inbetalningen. Jag som trodde att man behöver endast EN elleverantör INTE TVÅÅÅÅ!!!!!!!
Jag blir gaaaleen på sådana fucking KOMJÖLKARE.. mjölkar o mjölkar utan att leverera. Tänk er att man betalar så jääääävla mycket el när man inte ens kan vara hemma för det är så kallt? jag sover fan i jumpsuits för man dör av kyla, och varenda jävel som varit hos mig har dropat en kommentar om att det är kallt hos mig, jaaaru jag betalar ju 1000 spänn för den KYLAN!!!!!



Shitt vilken arg blogg jag har =) sålänge det får mig att må bättre såååååå, twiii på resten




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0